måndag 22 oktober 2012

Bröllopstårta och cupcakes till Pernilla och Lars

Det är så kul när man fortfarande är vän med dem som man gick i lågstadiet med. Inte nog att Pernilla och jag gick i samma klass så är hon dessutom min optiker (som suckar åt mig när jag blötlägger en halvtorr lins som råkat hamnat utanför linsburken hela natten). Extra kul är det att jag fick äran att göra hennes och numera maken Lars bröllopstårta och cupcakes. Färgtemat var brunt och guld.







Tårtan hade chokladbotten, innehöll vit chokladtryffel och björnbärsmousse. Brownie cupcakes med rårörda hallon och marängsmörkräm.

Idag var det extra roligt att öppna posten, för där låg ett tackkort från Pernilla och Lars.
Åter igen stort grattis till Pernilla och Lars och tack för att jag fick göra eran tårta!

2 kommentarer: