fredag 24 december 2010

Julafton

Julafton börjar lida mot sitt slut. Vi har lagt en övertrött Vera och Alice leker med nya leksaker. Karaokemaskin, trumset, kassaapparat, dockhus, konken ryggsäck, badkritor och massor av böcker och filmer. Jimmy och jag vilar våra huvuden genom att försöka klura ut Wooden Puzzle Quadruplets.

Mat blev det över så det räcker hela helgen skulle jag tro. Godast var nog citronsillen som min bror hade gjort.

Tjejerna var så söta i matchande kläder. Vera i sin klänning och Alice fick en kjol i samma tyg. Min julklapp från Jimmy tror jag blir en prenumeration på Ottobre, så att jag får lite mönster att gå efter och slipper konstruera egna hela tiden. Nu måste vi bara boka in en tid för en kurs i hur man använder Herr Husky!

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar