lördag 13 augusti 2011

Mitt bidrag till Årets bak- och dessertmästare, mail till Fazer

Hej

Jag har uppmärksammat att mitt bidrag, nummer 12, i semifinalen har fått ofantligt många röster under Lördagskvällen.
Detta är inget jag ställer mig bakom och undrar hur ni tycker att vi ska gå tillväga med problemet.
Jag känner mig ledsen och besviken att detta ens är möjligt att genomföra i en så pass stor tävling för amatörer.
Jag vill inte bli förknippad med fusk och önskar därför att få dra mig ur tävlingen om denna inte går rättvist till.

Flera bidrag har under perioder ökat 100-tals röster på några timmar, och nu tyvärr mitt bidrag flera 1000 röster under kort tid.
Jag önskar och hoppas att ni går igenom finalisternas röster och tar bort dessa som har flera röster från samma Ip-adress så att tävlingen får fram de rätta finalisterna.

Vänliga hälsningar
Elin Bergman, bidrag nummer 12

1 kommentar:

  1. Starkt av dig att säga ifrån! Skriv sen vad du får för svar från fazer.

    SvaraRadera