tisdag 11 januari 2011

mör

Jag känner mig helt mör i kroppen. Jag har under en veckas tid känt av problemen med gallsten. Några riktigt otäcka anfall har jag haft, då jag har legat i duschen med onda kramper. Men nu är det inte långt kvar till läkarbesöket på Torsdag. Jag fick ingen tidigare tid då det enligt sköterskan jag pratade med "inte var akut".....

Idag har jag gett mig själv en tröstpresent. En årsprenumeration på tidningen Ottobre (som jag inte fick av min man i julklapp). Nya numret såg riktigt spännande ut, med massa fina barnmönster.
Jag har dessutom klurat ut presenter till de nya bebissläktingarna som kommer under våren. Så nu behövs det en tygshoppingstund framför datorn.

Imorgon blir det en sväng till IKEA för att inhandla tyg till gardiner i Alice rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar