måndag 7 februari 2011

Hoppsan!

Idag fick jag ringa hem Jimmy från jobbet då jag fick gallstensanfall igen. Jag har klarat mig bra de senaste veckorna men nu kom det tillbaka. Jaha tillbaka till fil och flingor igen då..... nä då, men tänka ännu mera på vad jag äter och dricker. I detta fall tror jag att ett glas kall saft ställde till det.

Tack och lov släppte det med lite tabletter och vi kunde åka till läkaren med tjejerna och konstatera att de bara drar på en dryg förkylning.

Väl hemma har jag ett mail om att jag vunnit en auktion på tradera. Ett snyggt trikåtyg. Så det blev en tur genom skogen till Kumla kyrkby för att hämta tyget. Jag gillar att man kan söka lokalt och på så sätt slippa en massa fraktkostnader.
Så här ser tyget ut

Nu ska jag ta hand om min stackars feberfrossande man, men om jag känner honom rätt så är han frisk i morgon bitti igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar