tisdag 8 februari 2011

sjukstuga

Snacka om att vara mör.....

Jimmy fick feber med frossa i går, Alice jättesnuvig och Vera åkte också på feber. Resultatet blev en sömnlös natt. Nej då jag lyckades nog få ihop 3-4 timmars sömn. Vera vaknade vid halv 1 och ville sedan inte somna om förens halv 3 och då sovande i min famn. Så fort jag la ner henne i sängen så vaknade hon och var ledsen. Så till sist gav jag upp och satt i sängen med henne i famnen och sov. Jätteskönt för nacken..... Sen vaknade hon efter en halvtimme och allt började om ända till 7 i morse. Jimmy skickade jag in till Alice för han låg och kved i sömnen och bara väckte oss.
Hela dagen har varit en pärs med en uppmärksamhetskrävande Alice, sovande Jimmy och febergnällig Vera som vägrat att sova.
Nu har alla tre somnat och jag sitter och andas bort gallkramperna.....

Hoppas på en bättre dag i morgon!
Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar