måndag 2 januari 2012

Månadens bokstavsbak A

Tea, som driver bloggen Söta Saker har något som kallas månadens sötsak. Där väljer hon ett nytt tema varje månad och läsarna får skicka in sina bidrag som hon sedan sammanställer när månaden är slut. Jag tycker idén är rolig då man bjuder in andra som har samma intresse.
Jag har en kokbok som är uppbyggd i alfabetisk ordning, vilket gav mig idén att baka i bokstavsordning. Ännu roligare vore det om ni vill vara med. Först tänkte jag byta bokstav varje vecka, men insåg att det kanske blir kort om tid om man ska hinna med annat i vardagen också. Därför blir det en månad per bokstav.

Så välkomna att vara med i bokstavbakandet! första bokstaven är givetvis A!
Vill ni vara med och dela med er av ert bokstavsbak så antingen länkar ni till ert blogginlägg i kommentarsfältet för det det här inlägget, eller så mailar ni ert bidrag till mig på kringelin@gmail.com. Vill ni inte att jag använder era bilder så får ni skriva det, annars antar jag att det är okej.
Så baka på nu, sista dagen för bidrag är 31/1 2012.

1 kommentar:

  1. jag tänker att jag ska slå till att vara med.

    jag återkommer med bakverket :D

    SvaraRadera