måndag 7 mars 2011

Att misslyckas

Det fick jag testa på idag. Jag hade en kyckling i lergryta i ugnen och tänkte testa att göra en ny sorts currysås till. Så jag värmde på matlagningsgrädde och hällde i 2 förpackningar curry dipp sås, sådana man får till nuggets på McDonalds. Smakade och jag höll på att spy. Fy ***** vad det smakade illa. Det var bara att hälla ut i slasken och börja om och då göra som vanligt. 3 dl matlagningsgrädde, 1 hönsbuljongtärning och curry. Mmmmm som det ska smaka. För att få bort den äckliga smaken i munnen testade jag allt möjligt men det som fungerade var polkagrisar!
Men men, man måste testa och att misslyckas med något som kan lösas så enkelt är inte farligt. Värre om kycklingen hade smakat skit!

Imorgon är det fettisdagen och då blir det semmelbak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar